fredag 29. februar 2008

"My Boobs are okey"

Jeg gikk gjennom flere nyhetssider og fant ikke akkuratt noe speseilt jeg hadde lyst til å kommentere, eller skrive om. Jeg så da plutselig en artikkel om Lene Alexandra. Da tenkte jeg at hm, dette kan jeg vel lese. Jeg synes det er litt gøy å lese hva aviser osv, skriver om kjendiser. Det tror jeg egentlig de fleste synes er litt underholdene.

Etter jeg hadde lest den artikkelen, var ikke inntrykket så veldig bra. Det var egentlig ikke noe intressant i det hele tatt. Britiske aviser hadde tydligvis skrevet mye om norske kjendiser den siste tiden. Både om Aylar og Lene Alexandra. Jeg synes det er ganske riktig det de sier om at folk syns det er underholdene å lese om alt det dumme jenter med store pupper holder på med, for det er jo klart noe som vel kan være gøy.

Jeg synes det er litt morsomt å se på hvor mye oppmerksomhet man kan få ved å ha store pupper og bra utseende. Og jeg synes egentlig det er endel norske jenter som slår gjennom i utlandet også, og endel av dem som modeller og glamormodeller. Jeg skjønner jentene ganske godt. For det de oppnår ved alt dette er jo status og penger. De blir jo avbildet med omtrent ikke noe klær i det hele tatt, men de har jo valgt det selv, og har ikke noe i mot det. Etter hva slags kommentarer de har og hva de gjør så tror jeg nok de liker hvordan de har det. Det jeg kanskje tror, er at disse jentene kommer til å angre litt etter som årene går og de blir eldre. Det er ikke sikkert det er så gøy å ha giga pupper, vondt i ryggen og ha et litt "billig" stempel om noen år!

Ingen kommentarer: