mandag 10. mars 2008

Sandvika revyen 2008


Ja, da er den første Sandvika revyen over for denne gangen. Jeg så denne revyen søndagen før det sluttet. Det er en litt blandet følelse jeg satt igjen med. Det var kanskje litt mange ikke like morsomme sketsjer. De jeg synes var morsomme var den babyen, same rappen, homsedansen, hotel cæsar og gamlehjemmet. Utover de syns jeg ikke at den var så morsom. Det som gjorde den bedre enn 3, var at Amanda var sykt flink til å spille. Danserne og bandet var også flinke, men bandet var kanskje de beste!


Jeg er enig i kritikken den fikk fra avisene også. Det eneste jeg vil si noe på er at jeg syntes første akten var bedre enn andre. Jeg synes heller ikke at den hadde fortjent en 5`er, men 4 var helt greit. Jeg har egentlig ikke så veldig mye mer å si om den, bare at jeg håper den blir litt bedre til neste år. Da er det jo andre gangen vi har revy, og vi har antagelivis lært litt fra denne revyen til å gjøre det litt bedre neste gang.

Ingen kommentarer: