torsdag 14. februar 2008

Kjærlighetens dag<3

Da var det Valentines day igjen da=) Dagen der kjærligheten er på topp, og alle gir hverandre klemmer og kyss. Butikkene oser av sjokolade i røde hjerteformede bokser, og røde roser. Før var dette en dag hvor man viste kjærligheten litt ekstra til dem man var glade i. Kanskje sendte et hemmelig kort til en man var forelsket i. Dette var koselige tider. Nå er butikkene bare opptatte av å reklamere for dyre, fine gaver du kan gi til din elskede. Jeg synes alle slike tradisjoner og koselige ting blir overdrevet en smule. Det er alltid om å gjøre å bruke mest penger!! Hvorfor kan man ikke bare gjøre som det var før i tiden! Noen ting var bedre før sier jeg bare.


Jeg husker en venninne av meg sa til meg for noen dager siden at jeg måtte overbevise kjæresten hennes om at hun ville ha et kort på Valentines day. Hun sa hun ville ha han til å skrive et koselig personlig kort, hun hadde ikke noe behov for en dyr gave. Isåfall hvis han ville kjøpe det, så holdt med bare med en liten koselig ting! Dette er mye kosligere og mer personlig. Et kort kan faktisk erstatte veldig mye. Å ta kjæresten sin med ut på for eksempel middag er jo også en veldig koselig ting å gjøre. Bare det å være sammen denne dagen, gjøre noe litt ekstra, og kose seg, det syns jeg er det viktigste!!


Valentines day trenger heller ikke bare å være for kjærester og forelskede. For man skal vise de man er glad i at man bryr seg ekstra. Så hva er vel ikke kosligere enn å lage en middag med gode venner og bare kose seg sammen??
Jeg synes at man ihvertfall skal finne på noe koselig! Hvis du ikke har en kjæreste å gå til, så finn på noe med venner=) For det er det Valentines day handler om. Vise de du er glad i litt ekstra oppmerksomhet<3

Ingen kommentarer: