søndag 25. mai 2008

Blogging er gøy!


Nå har nok et år flydd forbi. Og ved å se på bloggene, kan man se litt av det vi har gått gjennom i løpet av året som har gått. Det er reklamer, dikt, bøker, nynorsk og masse annet, noe mer spennende enn det andre. Jeg synes egentlig at det er litt gøy å skrive i bloggen, fordi man kan egentlig ofte skrive hva man vil, så lenge det har mening. Jeg tror at ved hjelp av blogging lærer vi å gjøre noe litt annerledes enn bare å skrive tekster. Man har litt mer frihet til å skrive det man vil. Jeg tror at det er endel som har glede av bloggingen og det er litt gøy at andre kan komme å se på bloggene våre. Jeg tror dette er noe vi kan bruke til neste år også, for det er en litt annen variert lekse enn de andre.

Nå blir det deilig med sommerferie, og så får vi legge bloggene på hyllen, kanskje komme med en kommentar i løpet av sommerferien, men hvis ikke så kommer det sikkert flere innlegg til høsten! God sommer!

1 kommentar:

LK sa...

Hyggelig å se at du har likt bloggingen, og jeg håper du fortsetter å skrive til høsten også.